دانلود آهنگ جدیدclose
بهبود نرخ تبدیل برای کمپین‌های بنری در مگ بوت
زمان جاری : پنجشنبه 28 شهریور 1398 - 3:35 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

تعداد بازدید 56
نویسنده پیام
magbot
آنلاین

کاربر فعال
ارسال‌ها : 45
عضویت: 26 /7 /1397
بهبود نرخ تبدیل برای کمپین‌های بنری در مگ بوت
MAGBOT +
یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که به واسطه اندازه‌گیری آن، میزان موفقیت یک کمپین تبلیغاتی مشخص می‌شود. گاهی اوقات به نظر می‌آید که یک کمپین تبلیغاتی در اصولی‌ترین حالت ممکن طراحی شده است و مشخصا بنر و صفحه فرود آن نیز نرخ تبدیل بسیار بالایی به ارمغان خواهند آورد؛ اما در نهایت بازخورد چندان راضی‌کننده نیست! در ادامه این مطلب به ۳ راهکار می‌پردازیم که سبب افزایش نرخ تبدیل می‌شوند که بارها حساب خود را پس داده‌اند: تصویر: http://magbot.ir/%d8%a8%d9%87%d8%a8%d9%88%d8%af-%d9%86%d8%b1%d8%ae-%d8%aa%d8%a8%d8%af%db%8c%d9%84-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%da%a9%d9%85%d9%be%db%8c%d9%86%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d9%86%d8%b1%db%8c/campagin-click.png۱. امکان دسترسی به مخاطبان هدف به کمک هدفمندی‌هاکسب‌وکار هایی که از تبلیغات بنری به عنوان ابزاری برای پیدا کردن بازار هدف خود بهره می‌برند، می‌توانند به کمک هدفمندی‌ها نیز به مخاطب مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند. با اینکه شاید تصمیم داشته باشید که برای برندسازی یک کمپین بدون هدفمندی و به صورت کلی اجرا کنید، اما همواره لازم است که با شناخت دقیق مخاطب هدف خود و استفاده از هدفمندی‌های تبلیغاتی، به مخاطب مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید.تصویر: http://magbot.ir/%d8%a8%d9%87%d8%a8%d9%88%d8%af-%d9%86%d8%b1%d8%ae-%d8%aa%d8%a8%d8%af%db%8c%d9%84-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%da%a9%d9%85%d9%be%db%8c%d9%86%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d9%86%d8%b1%db%8c/campagin-banner.png۲. هدفگیری مجدداین سرویس به شما کمک می‌کند تا مخاطبی که در مورد برند و محصولات/خدمات شما مطلع شده، دوباره مورد هدف قرار گیرد و در نهایت خرید و پرداخت نهایی را صورت دهد. فرض کنید که یک دستبند را در سایتی دیده‌اید و حتی آن را در سبد خرید خود قرار داده‌اید و در نهایت، در مرحله پرداخت آن را رها کرده‌اید و از وب‌سایت مورد نظر خارج شده‌اید. یک هفته گذشته و در حین وب‌گردی با بنر تبلیغاتی همان دستبند روبرو می‌شوید و احتمال اینکه دوباره روی آن کلیک کنید و خرید خود را تکمیل کنید بسیار بالا است. دقیقا به همین دلیل بنرهای کمپین‌‌های هدفگیری مجدد، CTR بالایی دارند و در نهایت نرخ تبدیل آنها هم بسیار بالا است.تصویر: http://magbot.ir/%d8%a8%d9%87%d8%a8%d9%88%d8%af-%d9%86%d8%b1%d8%ae-%d8%aa%d8%a8%d8%af%db%8c%d9%84-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%da%a9%d9%85%d9%be%db%8c%d9%86%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d9%86%d8%b1%db%8c/campagin-cta.png۳. متن روی بنر و دکمه فراخوانهمواره استفاده از متن مناسب روی بنر و دکمه فراخوانی که اصولی طراحی شده و چشم‌نواز باشد، می‌توانند هم CTR بنر را افزایش داده و هم نرخ تبدیل را به حداکثر ممکن برسانند؛ به این منظور پیشنهاد می‌شود که همواره روی متن و دکمه فراخوان خود تست انجام دهید و پس از تکرار چندین باره تست خود، از بهترین نمونه استفاده کنید.
مقالات مرتبط
چهارشنبه 15 خرداد 1398 - 01:10
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر

پاسخ ها

mahsa733
آفلاین


کاربر فعال
ارسال‌ها : 112
عضویت: 25 /1 /1398
پاسخ : 1 RE بهبود نرخ تبدیل برای کمپین‌های بنری در مگ بوت
برترين شرکت طراحي سايت اولين قدم براي حضور در اينترنت است.

شرکت طراحي سايت بهپردازان
با افزايش ميزان استفاده کاربران از اينترنت و تاثير چشمگير برخورداري از سايت بر رونق کسب و کارها؛ داشتن يک

سايت حرفه*اي براي هر کسب و کاري لازم است
اولين قدم براي حضور در اينترنت انتخاب برترين شرکت طراحي سايت است. تعريف بهترين براي هر کسب و کار

مي*تواند کاملا متفاوت باشد و ارتباط مستقيم با هدف اصلي شما از طراحي سايت، بودجه اي که در نظر گرفتيد و نوع

خدمات يا محصولات عرضه شده در آن خواهد داشت
زبان برنامه نويسي و مديريت محتوا در برترين شرکت طراحي سايت

يکي از فاکتورهاي مهمي که در زمان انتخاب برترين شرکت طراحي سايت مورد توجه قرار مي*گيرد. زبان برنامه نويسي و يا استفاده از سيستم*هاي مديريت محتوا مانند وردپرس، جوملا و ... است.
بيشتر شرکت ها هنگام راه اندازي کسب و کار خود تلاش مي*کنند نمونه*هاي موفق را بررسي کرده و از عملکرد آنها الگوبرداري کنند. از همين رو تصميم مي*گيرند که سايت آنها به زبان php باشد يا asp و يا حتي تصميم مي*گيرند که سايت بايد با سيستم*هاي مديريت محتواي رايج مانند وردپرس طراحي شود يا از يک CMS* اختصاصي بهره بگيرد.
زبان برنامه نويسي به تنهايي نمي*تواند تضميني بر موفقيت شما باشد بلکه تسلط برترين شرکت طراحي سايت برآن زبان بايد مورد توجه شما باشد. ميزان تسلط را مي*توانيد از نمونه کارهاي اين مجموعه و حتي سايت خود شرکت بررسي کنيد

نمونه کارهاي برترين شرکت طراح سايت

مهمترين معيار ما براي انتخاب برترين شرکت طراحي سايت نمونه کارهاي پيشين آن شرکت است. با مراجعه به سايت خود شرکت مي*توانيد ليستي از نمونه کارها و برندهايي که با اين مجموعه همکاري داشته*اند را شناسايي کنيد

فرمول کيفيت، سرعت، هزينه





در طراحي سايت و به طور کلي در برنامه نويسي سه فاکتور کيفيت، سرعت و هزينه اهميت بسيار زيادي دارند. ولي برخورداري از هر سه عملا غير ممکن است
اگر يک سايت با کيفيت را در زمان کوتاهي بخواهيد قطعا هزينه انجام پروژه افزايش خواهد يافت.
اگر سايت شما با کيفيت بالا و با هزينه کمي انجام شود عملا براي طراحي سايت ارزش مادي نداشته و از اولويت کاري او خارج مي*شود در نتيجه زمان انجام پروژه بسيار طولاني خواهد شد.
پيشنهاد طراحي سايت با هزينه پايين و در زمان کوتاه به طور حتم به معني کيفيت پايين در اجرا خواهد بود.
براساس نوع پروژه خود و وضعيتي که در آن قرار داريد مي*توانيد بين زمان انجام و هزينه يکي را انتخاب کنيد ولي هيچ گاه کيفيت را فداي دو فاکتور ديگر نکنيد





براي اطلاعات بيشتر در مورد برترين شرکت طراحي سايت کليک کنيد

مصالب مرتبط:
طراحي بازاريابي شبکه اي
ساخت مالتي مديا
شرکت نرم افزاري
شنبه 05 مرداد 1398 - 16:54
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر

برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :